FANDOM

Dwarf Fortress - це гра на основі ASCII-графіки, яка включає режим в стилі roguelike - режим Шукача пригод (adventure mode), і більш популярний режим Дварфійська фортеця (Dwarf Fortress mode), в якому основна увага приділена створенню та виживанню невеликого поселення дварфів.

Незважаючи на те, що гра завершена всього на 40%, в ній вже є стільки всього, що в цю гру можна грати знову і знову, кожного разу дізнаючись щось нове для себе. По суті, вона знаходиться на стадії майже вічної альфа-версії.

Dwarf Fortress абсолютно безкоштовна.

Складність освоєння Редагувати

300px-Learning curve

Гра має дуже круту криву навчання, частково через ASCII-графіку (це вирішується або звиканням, або прикручуванням графічних тайлів), а також через те, що в ній, можливо, найскладніша ігрова система.

Ігровий процес Редагувати

Перед початком гри ви повинні згенерувати світ, в якому будете грати. Цей світ буде використовуватися до тих пір, поки ви не згенеруєте який-небудь новий. Створення світу може зайняти дуже багато часу, наберіться терпіння, воно того варто.

У Dwarf Fortress існує три основні режими гри і четвертий, неігровий режим:

  • Dwarf Fortress mode - Створення дварфійськой фортеці: у цьому режимі ви керуєте кількома дварфами, метою яких є створення потужної фортеці.
  • Reclaim fortress mode - Повернення фортеці. Після створення і подальшої втрати фортеці, ви можете створити команду озброєних дварфів для битви з монстрами, які захопили покинуте поселення. Якщо ви виграєте битву, фортеця стане вашою знову і ви продовжите як в звичайному режимі дварфійськой фортеці.
  • Adventure mode - Режим Пригоди: В цьому режимі Ваш герой досліджує світ аналогічно таким іграм, як Rogue, NetHack, або Angband, виконує квести і бореться з монстрами. У режимі шукача пригод Ви зможете розкрити деталі легенд Вашого світу.
  • Legends - Легенди: У четвертому режимі Ви можете дізнатися більше про легенди Вашого світу, які Ви виявили граючи в режимі шукача пригоди.

Важливою частиною гри Dwarf Fortress є генерація випадкового світу, в якому Ви будете грати. (Однак, світ «живе» тільки тоді, коли Ви в ньому граєте). Коли Ви гинете в режимі шукача пригод або режимі фортеці, дія Вашої наступної гри буде розгортатися в цьому ж світі, просто кількома днями пізніше. Ви можете відвідати руїни своєї старої фортеці або помститися монстру, який вбив Вашого героя. Якщо Ваша фортеця або Ваш шукач пригод зробили щось, що варте уваги, є шанс, що гра створить про них легенду, яку можна буде знайти в розділі легенд. (Залежить від того, як багато Ви зібрали інформації про легенду.)

Історія розвитку Редагувати

Перша альфа гри була випущена 8-го Серпня 2006 після майже 4 років розробки, що стартувала в жовтні 2002-го.

Зверніть увагу, що, хоча Dwarf Fortress досі є альфою, гра повністю працездатна і, безсумнівно, дуже цікава.

Якщо вам цікава історія розробки, подивіться блог розробників.