FANDOM

Броня - є захисною екіпіровкою яка знижує / відбиває шкоду під час бою. Броня складається з декількох фрагментів, кожен з яких захищає певну частину тіла. Призначення кожного фрагмента в цілому очевидно. Зверніть увагу, що кіраси захищають тільки верхню / нижню частину корпусу, тоді як кольчуга покриває ще й плечі. Вуха, ніс, губи і зуби уразливі навіть в повному обладунку, в той час як горло закривають мантії і накидки.

Реальна ефективність броні залежить від зброї, якою по ній б'ють.

З огляду на броньованих супротивників, яких ви швидше за все зустрінете в майбутніх боях, бажано одягнути ваших солдатів хоча б в залізну броню. Тести на арені показали, що броньовані дварфи мають величезну перевагу над неброньованими, як правило, швидко і без втрат розправляючись з противником (але вам не потрібні вікі, щоб і так зрозуміти це). У найбільш пізніх версіях броня значно сильніше сповільнює дварфів, ніж це було раніше, роблячи уміння використання броні більш важливим. Це може бути змінено, якщо швидкість атаки і переміщення будуть розділені, але на поточний момент рекрут в повному сталевому обладунку уповільнений і при переміщенні і під час бою.