FANDOM

Ящики використовуються для компактного зберігання ресурсів на складі. Дерев'яний ящик можна зробити з однієї колоди в майстерні тесляра, металевий - з трьох болванок металу в кузні. Ящики дозволяють зберігати безліч предметів в одній клітці складу. Склад без ящиків швидко переповниться, в результаті відповідні предмети будуть кинуті в тому місці, де вони були створені.

На складах ящики використовують для зберігання боєприпасів, зброї, заготовок / блоків, тканини, монет, товарів, дорогоцінних каменів, шкіри і обладунків. Для зберігання їжі використовуються бочки. Решту предметів - як то каміння, руда, колоди - зберігаються валом.

Кількість предметів Що влазить до ящиків може бути різною, наприклад, 10 болванок або дорогоцінних каменів на ящик, або 100 болтів (залежно від того, як вони складені в пачки).

Ящики також економлять час при перенесенні товарів на торгову площу, так як ящик, позначений для торгівлі, буде перенесений разом з усім вмістом.

Щоб подивитися вміст ящика (або бочки), використовуйте клавішу k і потім {{K|Enter]]. Після того, як відкриється список вмісту, використовуйте клавіші + і - для переміщення по списку, натискання {{K|Enter]] (ще раз) відкриє екран, що описує конкретну річ. Ви можете заборонити одиночну річ клавішею forbid тільки в режимі її перегляду, якщо ви просто навели курсор і підсвітили її в загальному списку, то ви забороните сам контейнер, а не річ в ньому.