FANDOM

Блок карти в 48x48 тайлів описаний в статті Region.

"Блокування" ударів в бою в статті обладунки.

Блок можна виготовити з безлічі матеріалів - каменю, дерева, скла, металу або глини. Останні називаються цеглою (brick).

Блоки виготовляються в майстерні каменяра, столяра, скловар, кузні і печі, в залежності від матеріалу.

Блоки потрібні для побудови Wellколодязів, помп і зольників. Блоки іноді вимагають дварфи, що впали в дивний настрій.

Їх використовують замість звичайного каменю і дерева для будівництва доріг та інших основних будівель (але не для предметів, таких як меблі або прикраси). Такі будівлі нічим не будуть відрізнятися від звичайних, не рахуючи ціни.

Блоки проти каменів. Навіщо обтісувати каміньРедагувати

Для будівництва моста або дороги потрібно втричі менше блоків, що істотно скорочує час на перенесення матеріалів архітектором. Те ж стосується побудови і інших будівель.

Блоки на відміну від простого каменю або дерева можна складати в ящики на складі.

Мости, колони, дороги і конструкції, побудовані з каменю вважаються грубими ( "rough"), на відміну від побудованих з блоків.

Не робіть блоки з флюсу, їх не вдасться використовувати як сировину при виробництві чавуну і сталі.

Блоки мають базову цінність 5, тоді як звичайний камінь лише 3. Металеві злитки відразу стоять 5 одиниць.

Підказка

Багато гравців спеціально роблять майстерні тільки з блоків, щоб не шукати раптово зникли з карти майстерні і не ламати голову чому майстерня не працює. Таке може статися, якщо через менеджер запасів (z-menu) приховати з карти все каміння того виду, з якого зроблена ця майстерня або заборонити їх використовувати.