FANDOM

Готові товари - це ряд товарів, що не використовуються у виробництві, як то іграшки, музичні інструменти, кубки та біжутерія. Готові товари виробляють ремісники, кравці, різьбярі по каменю та інші.

Готові товари зазвичай використовуються для експорту, але знатні дварфи можуть забрати вподобану річ собі в кімнату.

Одяг, який привезений вашими дварфами починає зношуватися після 2 років її використання, тому варто подумати про її заміну заздалегідь.

Всі готові товари зберігаються на складах готових товарів.

Якщо є доступні ящики і в налаштуваннях складу дозволено їх використовувати, то готові товари будуть упаковуватися в ящики. Крім економії місця на складах, виросте і швидкість перенесення товарів на торгову площу для торгівлі з караваном, так як ящик вважається 1 одиницею.

Деякі типи товарів на продаж можуть бути зроблені в декількох примірниках. З однієї одиниці ресурсу можна отримати до трьох виробів. Шанс цього збільшується з підвищенням майстерності ремісника. Чашки завжди будуть зроблені в трьох примірниках, так що у них більш висока продуктивність в одиницях вартості в порівнянні з іншими товарами на продаж (поки договір про імпорт не запропонує вищу ціну за інші типи товарів на продаж).

Не можна дати розпорядження на виготовлення конкретного товару, тільки типу товарів.