FANDOM

Очищене вугілля, просто Вугілля - Паливо, можна сказати паливо, використовується в високо-температурному виробництві, а саме при роботі з металом і виробництві скляних виробів. Одна одиниця палива потрібно для кожного завдання, що виконується в плавильні, кузні, печі або склодувній майстерні.

Це або charcoal (деревне вугілля), що отримується переробкою дерева в вуглевипалювальній печі, або coke (кокс), що отримується в результаті переробки кам'яного вугілля або бурого вугілля в плавильні.

Додаткова одиниця вугілля потрібно при виробництві сталі (steel) і чавуну (pig iron), навіть при використанні магма-плавильні (magma smelter).

Charcoal (Деревне вугілля) Редагувати Редагувати

Потрібна майстерня - Wood furnace

Потрібний матеріал - Wood

Потрібне уміння - Wood burner

Деревне вугілля створюється в вуглевипалювальній печі (wood furnace) зі зрубаних дерев (wood), дварфом, що володіє умінням вугляра (Wood burner).

Отриманий деревне вугілля складується в сховище блоків (Bar / Block).

Coke (Кокс) Редагувати Редагувати

Потрібна майстерня - Smelter

Потрібний матеріал - Bituminous coal або lignite

(Для переробки в звичайній плавильні потрібно Очищене вугілля)

Потрібне уміння - Furnace operating

Кокс - це різновид очищеного вугілля для використання в якості горючого матеріалу в майстернях без наявності магми (non-magma furnace) і виробництві сталі / чавуну. Він створюється в плавильні (smelter), з кам'яного вугілля (bituminous coal) виробляється 9 одиниць коксу, з бурого вугілля (lignite) виробляється 5 одиниць коксу.

Поклади бурого і кам'яного вугілля спалахують від потоку магми, і знищуються бурхливим полум'ям. Цей процес триває досить довго, тому Ви можете подивитися на підземну пожежу в будь-який час.