FANDOM

Перенесення - процес переміщення об'єкта на потрібне місце. Існує кілька видів перенесення, які залежать від типу предмета, який переноситься, і дварфа, якому призначено відповідні обов'язки.

У режимі фортеці носильником (це не ігровий термін) зазвичай стає дварф, у якого відсутні інші обов'язки, крім, власне, перенесення.

Коли активується економіка дварфійськой фортеці, носильники, як правило, стають найбіднішими дварфами, оскільки за перенесення вони отримують тільки 1☼. У великих фортецях перенесення займає багато часу через великі відстані і приносить носіям зовсім небагато грошей. Носіям рекомендується комплексне тренування, щоб поліпшити атрибути Сила і Спритність. Це дозволить їм швидше тягати важкі предмети по фортеці.

У багатьох великих фортецях вантажники носії використовуються щоб звільнити дварфів-фахівців від чорнової роботи, тим самим надаючи фахівцям можливість проводити більше часу в своїх майстернях.

З версії 34.08 дварфи можуть використовувати вагонетки і візки, щоб швидше переносити предмети.