FANDOM

Iron
Використання
Руда
Властивості

Залізо - важливий ресурс для вашої фортеці, широко поширений матеріал, що використовується для виготовлення практично всього, що необхідно: від зброї до меблів і товарів на продаж. Залізо також є необхідним інгредієнтом при виробництві сталі, кращого «не-спойлерного" металу в грі для зброї і броні. Якщо ви не в змозі виробляти достатню кількість сталі у вашій фортеці, то наступним найкращим металом для військових цілей є залізо.

Залізо видобувається з трьох видів руди: червоний, бурий і магнітний залізняк. Вони зустрічаються тільки в осадових шарах, за винятком червоного залізняку, який іноді зустрічається в магматичних ефузивних шарах.

Залізо можна сплавляти з різними матеріалами в плавильні для утворення сплавів:

Зверніть увагу, що паливо використовується як компонент реакції: навіть у магма-плавильні потрібно паливо для проведення реакцій з використанням заліза.

Гобліни, які нападають на Вашу фортецю, найчастіше носять залізні обладунки та зброю. Після вдалої оборони фортеці ці предмети, зняті з тіл убитих гоблінів, можуть бути переплавлені в залізні злитки. Коротше кажучи, надійне джерело заліза, коли руди не вистачає.

Метали
Метали AluminumBismuthCopperGoldIronLeadNickelPlatinumSilverTinZinc
Сплави BillonBismuth bronzeBlack bronzeBrassBronzeElectrumFine pewterLay pewterNickel silverPig ironRose goldSteelSterling silverTrifle pewter
Особливий Adamantine