FANDOM

Магма-плавильня функціонує також як і звичайна плавильня, але не вимагає палива, на зразок вугілля або коксу для роботи. Однак, для виплавки чавуну або сталі паливо все ще потрібно (як один з інгредієнтів у формулі металу).

Магма-плавильня повинна бути побудована з вогнетривких матеріалів, і розміщена хоча б на 1 рівень вище потоку магми глибиною 4/7 і більше. Коло над центральною клітиною плавильні буде пофарбоване в червоний, якщо магми досить, або в сірий, якщо не достатньо. Магма-плавильня не споживає магму і не охолоджує її. Як і всі споруди які використовують магму, магма-плавильня не з'явиться в меню будівництва, поки дварфи НЕ виявлять джерело магми.

Functioning magma smelter
Non functioning magma smelter
Працює Не працює

Відзначимо, що в морі магми, так само як і в вулканах, водяться магма-краби та інші шкідливі створіння. Тому найкращий варіант - це прокопати під плавильнями і іншими магма-залежними спорудами канали, куди залити магму через фортифікацію. Або навіть побудувати вертикальну шахту з насосами, які закачають магму безпосередньо на той рівень, де видобувається руда - це дозволить обійтися без перенесення руди вниз з подальшим транспортуванням вгору готової продукції та / або злитків металу.

Нижче наведені схеми реакцій, зеленим виділені збройові метали і сплави, інші можна використовувати для будівництва або кування / лиття предметів обстановки.

РідкоземельніРедагувати

DF workflow d

Чорна металургіяРедагувати

DF workflow steel

Кольорова металургіяРедагувати

DF workflow c