FANDOM

Що таке кімната?Редагувати

Відповідь не така очевидна як здається. Приміщення з ліжком ще не спальня; ви повинні вибрати ліжко і відмітити приміщення як спальню з цього меню. Кімната з будь-якою функцією, як гра собі її представляє, не визначається стіною і дверима; для гри вона - зона навколо будь-якого предмета меблів (у нашому прикладі - ліжко), яка визначає це приміщення як кімнату. Все, що знаходиться в цій зоні є частиною кімнати і буде впливати на її цінність і ефективність. Також можна відзначити кілька кімнат в одному приміщенні; зони можуть накладатися одна на одну, проте в такому випадку цінність цих кімнат зменшиться.

Чи призначати кімнату кожному?Редагувати

Кімнату можна назначити конкретному дварфу (наприклад, для задоволення вимог знаті). Але зовсім необов'язково призначати кімнату кожному зі своїх 150 чорноробів, вони самі будуть займати вільні спальні випадковим чином. Сімейні пари (крім дворян) ділитимуть спальню між собою. При запуску дварфійськой економіки дварфи будуть платити за знімання спалень.

Створення кімнатРедагувати

Щоб створити кімнату спершу ви повинні побудувати щось з меню будівництва (build menu), навколо якого можна створити зону (наприклад стіл або ліжко). Далі ви повинні вибрати вже побудований предмет меблів за допомогою кнопки q і вибрати «Create <назва кімнати>». Площа кімнати буде збільшуватися в формі прямокутника, але збільшення припиниться, коли дійде до стін або дверей. Краще двері встановлювати до вказівки розмірів кімнати (досить просто віддати вказівку про встановлення дверей і налаштувати кімнату не чекаючи її дійсної встановлення, при цьому встановлення двері можна скасувати, а налаштування кімнати залишаться (не факт що дварфи будуть сприймати ці налаштування), можливо це баг) . Якщо ви хочете, щоб двері не обмежували кімнату, то потрібно встановити «internal» через меню предмета q. Зони кімнат можуть перекриватися, що негативно позначається на власника кімнати. У більшості випадків для створення громадської кімнати - їдальні, гуртожитку - досить вказати кімнату для одного предмета, захопивши однотипні об'єкти в загальну зону. Кімнати не можуть займати кілька z-рівнів.